چگونه خدمات طراحی وب سایت می تواند در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی کند. - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

سایت فروشگاهی شما، در حقیقت ویترین مجازی فروشگاه شماست، پس طراحی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اصول خاصی را در طراحی وب‌سایت فروشگاهی رعایت کرد که مسلماً نمی‌توان این‌گونه موارد را با فروشگاه سازهای آنلاین تأمین کرد.

بغضی مواقع دیده شده که بسیاری از افراد ندانسته و یا از قصد وردپرس را ضعیف و خطرناک می‌دانند تا مانع از ورود همکاران و رقبای خود به حوزه وب شوند.

طراحی سایت یکی از پر مخاطب ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ است که پس از گسترش کرونا در ایران و با بسته شدن مغازه ها برای حفظ سلامتی خود و دیگران، محبوب تر شد. تمامی صاحبان کسب و کار ها دوست دارند که با فناوری روز دنیا پیش بروند و کسب و کار خودشان را گسترش دهند و از بازار عقب نمانند.

پس ابتدا می بایست در نظر داشته باشید که می خواهید از کدام یک از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید؛ زیرا سیستم های مدیریت محتوا با هم تفاوت های زیادی دارند که شما باید حتما در نظر داشته باشید که می خواهید کدام قالب با چه سیستم مدیریت محتوایی را دانلود کنید. 

تنها کافی است که اطلاعات خود را در کادرهای مشخص‌شده وارد کنید.

قیمت به صرفه : از مزایا اصلی طراحی سایت با وردپرس می توان به قیمت پایین آن نسب به طراحی سایت اختصاصی اشاره کرد.

در این مرحله ایده اولیه موضوع سایت در ذهن شما جرقه می‌خورد لطفاً فرم انتهای همین صفحه پرکنید و سفارش طراحی وب‌سایت خود را تکمیل نمایید.

تلاش این مجموعه بر آن است تا شمارا در دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ یاری رساند.

تیم طراحی سایت تابان شهر با استفاده از دانش و تجربه خود در این زمینه ، آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف طراحی وبسایت به شما می باشد. 

طراحی سایت به این موضوع بسیار کمک می کند. زیرا کاربران هر موضوعی در حیطه کاری ما را که جستجو کنند با دیدین وبسایت ما نام برند ما را می شناسند و با تکرار این موضوع ما به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل می شویم.

من قبلا با تمام سایت ساز ها کار کردم و این معایبی را که در این صفحه به شما میگویم را خودم به چشم خود دیده ام و قصد این را ندارم که سایت ساز ها را بد بدانم و پیشنهاد کنم که از آنها استفاده نکنید ، هرگز!

طبیعتا قالب های رایگان به درد پروژه های بزرگ نمی‌خورند و در هنگام اجرا عملیات سئو با مشکلی اساسی مواجه خواهید شد. دلیل عدم انتخاب قالب های رایگان این نیست که ما قصد داریم تبلیغ قالب های دیگر را بکنیم.

سایت های معرفی یا تک صفحه ای سایت هایی هستند که تنها توضيحات بيشتر یک صفحه دارند و با اسکرول از بالا تا پایین تمامی اطلاعات نشان داده می شود. این نوع از طراحی سایت ها بیشتر برای مواردی مانند معرفی یک شخص(مثل پروفایل یک پزشک)، معرفی یک اپلیکیشن یا نرم افزار، معرفی یک شرکت یا برند کاربرد دارند.

عدم توجه به استاتیک یا داینامیک بودن طراحی سایت: به نقل از “ویکی پدیا” سایت های استاتیک سایت هایی هستند که یک بار طراحی می شوند و اطلاعات مورد نیاز داخل آن قرار داده می شود و فقط طراح سایت می تواند آن را تغییر دهد.
بخش مدیریت این سایت ساز شرکتی، کاملا فارسی است و با این حال برای کار با مدیریت، فایل های راهنما نیز تهیه شده است که در ایمیل تحویل سایت، خدمتتان ارسال می گردد.

دومین نکته این هستش که فقط میتوانید سایت های خبری، شخصی، وبلاگی و شرکتی رپ باهاش طراحی کنید و نمیتونید سایت های فروشگاهی باهاش ایجاد کنید.

اگر که میخواهید وقت خود را صرف جوملا کنید بعدا پشیمان خواهید شد چرا که جوملا پیچیده و سخت است و سئو خوبی هم ندارد.

یعنی پس از اجرای قالب آماده سایت رایگان شما یک سایت دقیقا مانند پیش نمایش خواهید داشت. کافیست بر لینک دانلود کلیک کنید تا بسته نصبی در اختیارتان قرار بگیرد و به راحتی در چند دقیقه بتوانید یک سایت وردپرسی با قالب حرفه ای داشته باشید.

سایت های داینامیک هم سایت هایی هستند که دارای پنل مدیریت هستند و بعد از طراحی توسط افراد عادی نیز به راحتی می توان در محتوای آن تغییرات ایجاد کرد.

 سرعت یک سایت در جذب کاربر بسیار اهمیت است؛ بنابراین قالبی را انتخاب کنید که سبک و سریع باشد.

با اینستاگرام می‌توانید کاربران خود را از آخرین تخفیف ها و اخبار سایت خود مطلع کنید و همچنین مشتریان قدیمی خود را هم به خرید از طریق سایت خود تشویق نمایید.

در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی، داشتن یک سایت حرف اول و آخر را می‌زند. اگر تصمیم به سفارش طراحی سایت گرفتید، فرم انتهای صفحه را همین حالا پرکنید

چند فروشندگی : یکی از پر طرفدار ترین قابلیت های وبسایت، قابلیت چند فروشندگی آن یا همان مارکت پلیس است که دیجیکالا بزرگترین وبسایت فروش محصولات در ایران از آن استفاده می‌کند. شما می‌توانید یک سرویسی را ایجاد کنید که همکاران شما در سایت شما ثبت نام کنند و اطلاعات مورد نیاز شما را تکمیل نمایند. پس از تکمیل و ارسال فرم ثبت نام، اطلاعات فروشنده برای شما ارسال می‌شود و شما پس از بررسی، حساب کاربری فروشنده را تایید میکنید و دسترسی فروشنده را برای فروش محصولات خود در سایت شما باز می‌شود.

طراحی سایت به این موضوع بسیار کمک می کند. زیرا کاربران هر موضوعی در حیطه کاری ما را که جستجو کنند با دیدین وبسایت ما نام برند ما را می شناسند و با تکرار این موضوع ما به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل می شویم.

پیشتر به این سوال پاسخ داده ایم که چرا باید هاست وردپرس بخرید و دلیل خرید هاست آلمان هم این است که دچار تحریم های وارده از سوی افزونه های خارجی مثل ووکامرس نمی‌شود.

کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت. سپس در صورت لزوم قرار ملاقات حضوری گذاشته می‌شود تا توافقات لازم انجام گردد.

بله این کار قابل اجراست و در ارتبط با هزینه باید با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار کنید تا به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

بهتر است که در آخر به سراغ این برویم که چرا باید تیم ورا وب را برای طراحی وبسایت خود انتخاب کنید.

Report this wiki page