جزئیات ناشناخته درباره دوره سئو - دوره سئو

Wiki Article

یک کار مهم برای موفقیت در سئو سایت پیدا کردن کلمه کلیدی است. یک روش آسان برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب محتوای شما این است که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید، پس از سرچ در قسمت پایین صفحه گوگل یک سری کلمات به شما پیشنهاد داده می‌شود.

در مبحث آموزش سئو به زبان ساده یکی از مهم‌ترین موضوعات سئو کلاه خاکستری است. این روش یکی از پرکاربرد ترین روش‌ها می‌باشد و درصد زیادی از صاحبان سایت و سئوکاران از این روش استفاده می‌کنند.

یادگیری سئو به صورت خودآموز؛ پیچیده‌، زمانبر و گران‌قیمت است!

بسیاری از این تکنیک ها در گذشته نقش بسیاری در کسب رتبه برای سایت های مختلف داشته اما به مرور زمان با آپدیت شدن الگوریتم های پیچیده گوگل،این سایت ها

از نظر گوگل یک وبسایت باید محتوای با ارزشی داشته باشد تا بتواند جایگاه بهتری کسب کند.

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت (تکنیکال) برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت ما تاثیرگذار است.

پس همیشه قبل از برون سپاری سئوی وب سایت تان مطمئن شوید که سئوکار مدنظرتان کلاه سیاه روی سرش نداشته باشد!!

سایت‌ها و صفحات زیادی در سطح وب وجود دارند که محتوایی مفید و کاربردی را ارائه کرده‌اند ولی هرگز شانسی برای حضور در صدر نتایج جستجو ندارند!

سئو وب سایت مانند هر کار فنی دیگری باید طبق اصول و روند مشخصی انجام شود. تمامی این مراحل بر یکدیگر تاثیر گذار اند و باید با دقت تمام انجام شوند.

پیشنهاد میکنم مقاله ثبت دامنه اصلی سایت را مطالعه کنید.

استراژی یعنی، مشخص کنیم که چه کارهایی را نباید انجام دهیم! پیش از آنکه سایتی طراحی کنیم، محتوایی تولید کنیم یا حتی برای افزایش اعتبار سایت خود هزینه کنیم باید بدانیم که هدف اصلی ما از سرمایه‌گذاری در حوزه سئو چیست.

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها برای بدست آوردن رتبه بالاتر در نتیج موتورهای جستجو است.

در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.
اگر حتی از یک مطلب از سایت وبسیما نکته ای را یاد گرفته باشید این اظهارنظر تند و بدون بررسی درست شما بی انصافی است

البته باید بدانید که برای رسیدن به جایگاه دلخواهتان در سئو سایت، باید لِم یا نکات کلیدی بیاموزید و ماهیگیری در سئو سایت را بدانید که امر تنها در دوره ای عملی و علمی که در سئو عمیق شده، میسر است و انگیزش و هیجان بیخودی که در فلان عبارت بدون هیچ رپورتاژ یا لینک به رتبه بهمان رسیدم راه به جایی نخواهید برد... .

تو بعضی از سایت ها نوشته الان دیگه کار نمیکنه این قابلیت و گوگل نشون نمیده. ولی هنوزم دیده میشه در جستجو ها خواهشمندم یه اموزش براش بنویسید.

ما در تیم طراحی و توسعه ماهدیس وب با دانش تخصصی در زمینه سئو و بهینه سازی میتوانیم همراه شما باشیم تا با کمک هم شاهد ارتقا چشمگیر و همیشگی رتبه وبسایت شما باشیم.

موتور جستجو یک پلتفورم یا نرم افزاری است که محتواهایی را جستجو کرده و ازمیان آن ها مناسب ترین گزینه را به عنوان پاسخ در اختیار ما قرار می دهد

شما می توانید با چند روش ساده که در مقالات دیگر وب سایت آریاز شرح داده شده است ، میزان جستجوی یک عبارت و عبارات مرتبط با آن را بدست آورید.

تمام وب سایت هایی که طراحی و راه اندازی می شوند ، یک هدف مشترک دارند و آن هم جذب مخاطب و کاربر است. هر کسی که یک وب سایت راه اندازی می کند ، قطعا محصول ، خدمات یا محتوایی دارد که می خواهد به دیگران آن را معرفی کرده و آن را در معرض دید افراد مختلف قرار دهد.

البته هرچند ماه یک‌بار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت‌هایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد.

تازه اول راهیم میتونیم از قشنگی های کویر هم لذت ببریم یا حتی از قهوه صبحانه ای که بین راه میخایم بخوریم!

برای مثال عبارت کشاورزی پایدار را در نظر بگیرید. با سرچ این عبارت در گوگل بر اساس اصول سئو کردن کلمه در سایت موردنظر، سایت مذکور در رتبه بالای گوگل قرار می‌گیرد و بازدید آن به شدت افزایش می‌یابد.

با توجه به اینکه اگر یک تصویر در چندین سایت نمایش داده بشه گوگل فقط یکی رو نمایش میده.

در این حوزه خدماتی ارائه نمی‌دهیم. پیشنهاد میکنیم برای موارد جزئی از فریلنسرها یا شرکت‌های کوچک خدمات بگیرید.

تصاویر سایت شما به خوبی توسط گوگل ایندکس شده است. نمایش آنها به کاربران بستگی مستقیم به سئو سایت، متن جایگزین تصاویر و عبارتی که کاربر جستجو کرده است خواهد داشت.

باید چیکار کرد که تصاویر جدید باشن برای گوگل ؟ بجز ساخت تصویر جدید. سایت من سایت بازی هست و مجبورم از استیم تصویر بگیرم. کلیک کنید

Report this wiki page